فرهنگ مصرف صنایع‌دستی و تولیدات خانگی باید رواج پیدا کند/ نمایشگاه‌ها فرصتی برای بازاریابی تولیدات خانگی است

دستیار اجتماعی رئیس جمهوری گفت: به منظور حمایت از افراد دارای فرصت‌های نابرابر، فرهنگ مصرف صنایع‌دستی و تولیدات خانگی باید در بین مردم رواج پیدا کند.

علی ربیعی در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی بانوان و کسب و کارهای خانگی استان اردبیل در گفت‌وگو با میراث آریا گفت: یکی از اهداف و برنامه‌های دولت به منظور بهبود وضعیت معیشتی مردم تمرکز بر افراد دارای فرصت‌های نابرابر به لحاظ جغرافیایی، اقتصادی و فردی است.

دستیار اجتماعی رئیس جمهوری با اشاره به تعریف حداقل ۵ نمایشگاه در استان اردبیل برای عرضه محصولات صنایع‌دستی و تولیدات خانگی، افزود: بازاریابی برای فروش محصولات تولیدکنندگان خانگی و فردی یکی از برنامه‌های دولت است که به این منظور در استان‌ها نمایشگاه‌های مختلفی تعریف و برگزار می‌شود.

او تاکید کرد: در کنار این اقدامات باید تلاش کنیم فرهنگ مصرف صنایع‌دستی و تولیدات خانگی به منظور حمایت از افراد دارای فرصت‌های نابرابر در بین مردم رواج پیدا کند و این محصولات به زندگی مردم وارد شود.

ربیعی ادامه داد: پرداخت و هدایت تسهیلات خرد یکی دیگر از اقدامات در راستای حمایت از فعالان حوزه صنایع‌دستی و تولیدات خانگی است که در این راستا نیز ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار برای استان اردبیل اختصاص پیدا کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1404082401684
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha